Mina köp från loppisen



Det var inte en sådan stor loppis men det var härligt att se att det kom så mycket folk! Det var mest barnfamiljer som sålde gamla leksaker, några sålde kläder och andra sålde hemmagjorde grejer som min ljushållare  (som min granne har gjort), glas med motiv på, flätade korgar osv. Jag tog mig en kaka och gick runt och tittade och blev sugen på att köpa både Monsters inc & Djungelboken på ps1 men då skulle ej mina pengar räcka. Det är ju loppis och då tycker jag att man bara ska fynda och inte köpa använda grejer för ett så högt pris som 60:- för ett gammalt ps1(!!) spel med lite repor i. Och jag tycker verkligen att jag har fyndat eftersom mitt puzzel jag köpte inte ens är öppnat och bara kostade 20:-. Jag älskar att puzzla när jag inte har något anant för mig :) DoughT

Kommentarer
Postat av: Amanda

Sv; Oj, jag vet faktiskt inte vart det kommer ifrån. Fick det i födelsedagspresent ihop med Snö-smycken, så jag SKULLE tippa på att det kommer ifrån en liten inredningsbutik i Uppsala, Small heter den. (www.small.se) :)

2009-09-12 @ 14:14:28
URL: http://ohstlin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0