Idag har jag blivit bjuden på bullar & saft!

Nu kom jag nyss hem efter ha varit i Lilleby och hälsat på en familj som kanske blir det 3:e familjen jag ska jobba åt, barnvakt där med men det är bra att jag får in lite pengar iaf tycker jag! Denna gången är det genom ett företag jag ska jobba och det var också dom som kontaktade mig som jag berättade för någon vecka sedan. Det kändes bra idag när jag hälsade på familjen men vi får se ifall det blir något, dom står just nu och väljer mellan två olika företag. Det kanske blir extremt tråkigt att läsa denna blogg för det kommer bli så mycket om barn osv så jag kommer nog ej skriva något om det men ni vet ju iaf vad jag sysslar med lite då&då. DoughT

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0