Europaturné - Hamburg sightseeing




När elena gick ner till mässan och jobbade så tog vi en liten promenad. Sjön ovanför på bilden ligger mitt i stan och precis vid hotellet. Affärerna och gatorna går lixom runt om den.
Lillklumpen sov en bra stund idag med så jag fick Sightsee:a lite själv först, vilket jag mest gjorde inne på HM för det fanns tre st på den lilla biten vi gick. Men jag måste ju hålla i slantarna nu så det blev inget. När snuttan vaknade kollade vi på en stor fågelsamling och sen knallade vi till sjön och satt där ett tag. Sen blev det mat från Subways som togs med till hotellet. Nu sover lillan efter att ha fått mat osv och jag kollar MTV som vanligt. Det finns ca 200 kanaler på massa olika språk men orkar ej anstränga mig och leta egenom alla.

Förkylningen min blir bara värre och värre, hostar som bara den. Varm choklad är jag sugen på och ska nog gå ner på Starbucks idag igen och köpa med en. Är inte direkt kallt ute, man kunde gå utan jacka till skillnad från igår men ändå. Alltid gott för halsen och själen!

DOUGH D.


Kommentarer
Postat av: Dennis

Hamburg är en fantastisk stad på många sätt. Där finns allt från bra shopping i centrum till det syndiga Reeperbahn.

2009-09-09 @ 02:51:35
URL: http://www.reeperbahn.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0