Det börjar närma sig..

.. dagen för vår avresa på vår lilla europaturne vi ska på med elenas jobb. På lördag flyger vi till Berlin tror jag, sen vidare till München, Hamburg, Bryssel och två eller tre andra städer i Belgien. Jag längtar efter alla hotellfrukostar ! qw
Därför är det oxå dags för mig att börja förbereda, som jag oxå har. Tvättar nu första av två tvättar, ska sedan bädda rent och lite så. Annars ska jag bara ta det lungt idag, fortsätta på mitt harry p marathon är bara på första filmen så har en del kvar. Efter det är det OC som gäller ! Jag har alla avsnitt hemma nästan på skivor men inte här så ska börja ladda ner idag, lär ta ett tag för alla avsnitt alla säsonger är 32 gig stort !

Hasta luego !

DOUGH D.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0