Working late

God kväll sverige! Här sitter jag med min redan uppätna dipp med chirre, precis den ordningen oxå.. Hann äta upp allt inna jag ens hade instalerat internetmodemet här i casa de Sanchez/Arvidsson... Men då räknar jag när datorn startades om oxå... Bra ändå för då slipper man ju dippgegga på tangenterna....

Men men slut babblat, jag är just nu fullt uppe i att skapa mig en ny blogg. Känns lite trist men det var väl ett steg jag behövde ta, lämna doughs bakom mig för en obestämd framtid för att träda in i rollen som Fredrika. Jag kan ej säga när jag kommer bli klar, kanske är det ikvälll, kanske om en vecka. Vill alla fall känna att jag är helt nöjd innan jag avslöjar namnet, vilket jag självklart kommer göra först här, så hoppas jag ju så klart att "alla" våra läsare följer med till den nya bloggen, som kommer vara i stort sett som denna med några småändringar kanske eftersom jag nu am flying solo så att säga. Headern har jag redan knåpat ihop och tror jag är nöjd, varför spara det roligaste till sist lixom :P

Men men, nu back till work dubbelt upp, måste ju faktiskt vaka över ines walkie-talkie medan jag pillar med bloggen :P

DOUGH D.

Ps.
Hasse har ju en barndomskompis här över helgen och jag kan stolt avslöja att jag innan de gick minglade med en rockstjärna!! Han har spelat för mtv massa gånger och sålt miljontals skivor....... I Thai thai-land !! haha.. Alla fall, så gick de precis. Skulle äta middag på restaurang först och som jag nämde innan var ju elena danssugen oxå.. Klockan är lite över tio nu, vilket betyder att jag kommer jobba seeeeeeent idag ! Ds.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0