Som Polisen sa - ta mer er en banan!


Idag samlades alla treor i aulan för att bestämma utspringsordning. Vi hade blivit tillsagda att vi skulle ropa och stohoja när vår klass blev uppropad och vår representent gick upp på scen men det var inte så mycket att hurra för. Vårt hurrande alltså. Men vi lyckades iaf knapa ihop till en 5:e plats i lottordning och när vi drog lotten så stod det (som jag hade på känn) NR 1!!!! Våran klass kommer alltså vara den första som tar studenten iår ifrån Schillerska och vi kommer förhoppningsvis vara det första flaket på stan, IIIIWH. Sen fälldes några tårar, men inte av mig. Jag sparar dom till the big day och jag misstänker att det kommer forsa floder. Stackars Sp1a som vann heja-tävlingen med hästlängder, dom drog lott först och fick utspringsnr. 11, den sista klassen alltså, lite småkul faktist. I aulan befann sig också vår skolpolis som verkligen var något att hänga i julgranen. DoughT

Kommentarer
Postat av: kajsa

svara på frågorna i min tävlning, du kanske får en länkning om du vinner ;D

2009-05-18 @ 20:31:06
URL: http://kajsapa.blogg.se/
Postat av: fredrika

HAhah så bra ! tack för smset, jag ville svara men är så dyrt så tar det här istället ! vem var våran representant då? önskar jag oxå hade vart med, längtar hem efter er även fast det är trevligt här med...

2009-05-18 @ 21:04:15
URL: http://doughs.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0