Låt till utspringet

Idag skulle klassen försöka bestämma vilken låt vi skulle ha till utspringet, men det gick inge vidare kan jag säga.. Inte för att jag kom med ett eget förslag, men jag måste säga att jag inte skulle vara så nöjd med att ha kräm, nån fransk låt, were not living in america. Däremot kan jag tänka mig, Jerk it out eller Looking for freedom, det sistnämnda kom jag på nu! HAHA, hur kul på en skala skulle inte det vara att sprina ut till den? Låten säger allt. Den är skrattretande, överdriven och skriker lycka just nu. Vilken låt ska ni springa ut till?  DoughT


Kommentarer
Postat av: Lina

Asså victoria detta är ju bara BÄST!!!! Jag mejlar nicopico NU!!!! Självklart ska vi springa ut till davis hasslehoff!!!!!!!

2009-05-17 @ 17:20:13
URL: http://rosaochfluffigt.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0