Rasslösa jag

På senaste tiden har jag blivit så rasslös (hur det nu än stavas).. Jag kan inte göra bara en sak i taget för då blir jag uttråkad. Oftast har jag så mkt att göra att jag ej hinner med allt. Då klagar jag på att jag har för mkt.. Jag kollar på tv samtidigt som jag gör läxor samtidigt som jag läser bloggar tillexempel. Jag måste hinna med allt. Men sen helt plöttsligt kommer dagar som denna då jag ej har mkt att göra alls. Jag kollar just nu på Familjen annorlunda och är redan klar med läxorna. Jag har sorterat på datorn och flyttat över massa till min externa hårddisk. Nu har jag inget kvar att göra, men jag måste ändå hålla på att pilla massa på datorn fast jag inte har nått mer att göra på den. Har redan läst alla bloggar massa gånger och vart inne på alla sidor dubbelt upp. Jag måste lära mig att chilla. Jag klarar mig verkligen ej utan min käraste ägodel - datorn.

DOUGH D.


Twiggy håller med mig

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0