Hjärndöd

Jag var länge benägen att hålla med Dough här under, men nu är jag äntligen klar och har skickat in det. Gick faktiskt snabbare än förväntat, var klar vid nio (med lite hjälp), och sprang då iväg till 4Gott för att fira att den här helvetesveckan (schoolwise) är över !! inga jobbiga prov eller inlämningar kvar. Provet innan gick hyffsat, hemtentan inte alls men jag skiter i det för tillfället är bara glad att det är över.
Nu sitter jag här med min godispåse, pepsi max och kollar lyxfällan. Nu vill jag bara hämta bilen och köra upp till far min, ska bli skönt att komma bort lite.

Nu ska jag bara vara allmänt livsnjutig ! (ja jag hittade precis på ordet själv, vet att det ej finns men det lät fint)

DOUGH D.


Nej jag dregglar ej, jag är bara klaaaaad ! :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0