HIPP HIPP HURRAAA !!

För jag är klar med mitt projektarbete !!!! :O trodde aldrig den dagen skulle komma då jag kunde säga så! men nu har jag skrivit den sista meningen i rapporten, trotts att jag fortfarande är helt förvirrad av vad den ska innehålla :S jag får hoppas på det bästa. Om nått är fel har jag ju alla fall en hel skolvecka på mig att ändra det eftersom det är fem dagar kvar tills den ska vara inlämnad. Stolt är jag över mig själv, detta måste firas.. Hur då kanske ni undrar? Jo, men en av mina favvorätter som mor min håller på att tillaga - köttfärslimpa och potatismos ! - massa godis som blev kvar från igår och (...) matte :/ glädjen varar ej länge här inte..
Har dock ett litet problem kvar och det är att jag ska lägga in avsnittet på en CD. Som tur var köpte mamma en "rewritable", så om nått blir fel kan jag ju alltid försöka igen. Hoppas på det bästa dock !

DOUGH D.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0