Dagis

Nu är jag hemma igen efter några timmars "slitsamt" arbete.. Eller förresten, det var lite slitsamt, utan situationstecken ! alla fall att ta sig hem från dagiset. Tydligen skulle massa grejer med hem eftersom det var Fredag, och dagen till ära skulle busungen åka sparkcykel istället för vagn... Hon sparkade i ca 10 meter och orkade sedan inte mer.. Så det blev ännu en sak att lägga på/under vagnen som jag skulle köra. Kan oxå meddela att vägen hem är riktigt jävla jobbig, bara massa backar som tar död på en.. Så när vi kom hem hade ungen mage att säga "skynda, hjälp mig (med stövlarna och kläderna) jag är jättesvettig"... Hon hade bara suttit still i en halvtimme för guds skull.. Men men det var tydligen lika jobbigt som att putta på vagnen..
Jag passade alla fall på att ta några pauser under tiden och tog några bilder...


Jag hann inte ens ta en bild på sparkandet, så snabbt gav hon upp


Fullpackad vagn på både höjden och bredden


Hon hjälpte ju till lite alla fall - genom att bära hunden.. Plus att hon underhöll mig med sina berättelser om Askungen och vilka det nu var, medan jag kämpade som fan


Detta glädjer mig lika mycket varje gång - hennes vagn heter One Tree Hill !! :O

DOUGH D.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0