Jag fruktar ett beroende på G...

Idag när vi gick för stan för Jotha skulle köpa ny klocka gick vi in en sväng på GAME för att kolla lite bara.. Även idag kom jag ut med ett nytt spel därifrån. Denna gången favvospelet Tony H. Jonathan tyckte jag skulle ha tagit Skate istället för det är så ball osv, men jag känner att jag ej vill svika Tony. 3:an och 4:an var ju verkligen favvospelen på mitt gamla X-box så hoppas på samma för detta. Nu har jag hela sex spel faktiskt!! Asnöjd, har massa och göra i min ensamhet i spanien nu, ska ju försöka få med allt på nått sätt. Antar att jag får lämna en gitarr hemma till GH, kommer vara svårt nog att få med två. Nu är det bara bilspel som fattas sen har jag allt jag behöer. Är sugen på nått Need for speed eller GTA. Har ju 2 GH, två skatespel och två barn/ban spel redan så bara bilarna som fattas ;)

DOUGH D.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0