Alltid, alltid samma sak

Hur kommer det sig att jag ställde klockan på både 9 och 10 i morse men ändå ej kom upp för ens nu, kvart i tolv? jag tänkte gå upp lagom tidigt så jag skulle kunna chilla tills jag ska GÅ till bussen vid halv två men nej nu blev det ej så. Som vanligt blir det allderles för mycket snooz (?) och jag går upp precis så att jag bara hinner med allt med nöd och näppe.
 Jag ska som sagt oxå gå till bussen idag för pappa jobbar. Det är inte nått jag föredrar kan jag säga eftersom jag har en stor tung väska med från början men oxå hade tänkt ta med mig lite läsk hem.. Fan vad varm och slutkörd jag kommer blir... Pappa säger att det är max 400 meter men jag vet att han kryddar ner. Svetten kommer rinna innan jag är framme!

Ikväll blir det restaurang med flickorna som en sista grej innan jag åker, fyra dagar kvar nu !! :O

DOUGH D.

Kommentarer
Postat av: angelica

sv: haha nej. Det gör skit ont! Och det är ännu värre i verkligheten :( haha

2009-06-24 @ 12:39:13
URL: http://zoas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0