På resande fot

Det blir mycket resande för mig nu framöver vilket jag ser mycket fram emot ! Det som jag ser fram emot mest är, tyvärr kanske man ska säga, den första. Den börjar på nästa fredag eller lördag redan då jag, Elena och Ines åker till hennes föräldrar eller syster i Madrid. Där ska jag stanna tills måndagen för då tar jag flyget därifrån hem !! Tiden har gått så fort, mindre än två veckor kvar nu ! Sen är jag hemma i nästan tre hela veckor.
Nästa resa efter det är med Elena (hennes jobb), och Ines. Vi ska åka till massa ställen, Berlin, München, nån mer stad i Tyskland, Bryssel och nån mer stad i Belgien. Denna resan pågår i hela 12 dagar i mitten av september. Jag ska alltså följa med för att passa Ines när Elena jobbar eftersom Ines fortfarande kommer amma då.

Sen, kanske men bara kaaanske, så ska vi tre, kanske, åka till Kuba och Dominikanska republiken i höst !! :O det skulle ju ha vart hur ball som hellst ju ! ^^ jag hoppas att det blir så alla fall. Eller, när jag tänkte på det nu så vill jag ej gärna flyga över hela Atlanten där så gör mig ej så mkr om det ej blir av :s

DOUGH D.

Kommentarer
Postat av: Maria L

kommer du hem till göteborg då i tre veckor????



Puss MAria

2009-07-17 @ 12:19:49
Postat av: fredrika

yes det gör jag ! :D du har ej vägarna förbi eller? tänkte på det för nån dag sen att vi aldrig träffades ju, synd... men du får ju ta en liten trip till spanien och hälsa på ^^



Puss

2009-07-17 @ 17:55:48
URL: http://doughs.blogg.se/
Postat av: victoria

ååååh, avis jag ääär! lyllos

2009-07-22 @ 21:06:02
URL: http://doughs.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0