Filmtips

Det blev inte alls mycket uppdatering igår men först var min man hemma hos min och vi kollade på något sjukt program som han hade med sig på hårdisken. programmet hette typ illusionisten fast på engelska och han kunde få en kille att inte se hans ansikte, helt sjukt! Sen började linserna bli jävligt varma och Niklas skrämde upp mig med att dom kanske inte "andades" men eftersom det är månadslinser skulle jag tro att dom faktist kan det.. Så jag tog ut dom och det var som in i helvete svårt, dom hade satt sig som fan, superlim typ.

Kvällen spenderades hos Evelina, det var jättetrevligt även fast vi hade skräckfilmskväll. det är inte många som vill se på skräckfilm som jag känner, men eve är en av dom få ;) Vi hyrde två filmer, en jättekass som hete Asylum och en som var kanonbra, instängd.

Jag kan verkligen rekomendera inständ, den handlar om ett gäng tjejer som ska utforska en grotta. Dom ska egentligen ner i en grotta som redan är utforskad men två av tjejerna tar dom till en helt annan, en outforskad. Väl inne i grottan sker ett ras och ingången blockeras, dom måste hitta en annan väg ut och efter ett tag upptäcker dom att det har varit människor där nere förut och att dom heller inte är ensamma där nere. LÄSKIG FILM ALLTSÅ. Jag höll på att göra i byxorna nästan, ehe. DoughT


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0