Tråkiga nyheter...

Fick precis reda på väldigt tråkiga nyheter av min kära mor.. Det känns som om det har blivit alltför mycket sånt det senaste halvåret, eller snarare året. Människor nära mig blir sjuka, folk är ledsna, människor nära mig blir ej friska, människor är ensamma.

"2009 kommer bli det bästa året någonsin!", "Nystart vid 2009, allt kommer bli så bra!"

Detta har jag hört sägas och skrivas många gånger på senaste. Jag tror ej på det, tycker ej man kan mäta nått i åren, allt förändras inte för att December blir till Januari eller 2008 blir till 2009. Ingen blir frisk för att det är årskifte, ingen blir gladare heller, just av skiftet. De blir va man göra de till kan man ju säga.. Men vissa saker kan man inte styra själv, de bara händer. Och det är bara orättvist.

Jag är redo för lite goda nyheter nu, lite förändring. 

DOUGH D.


Kommentarer
Postat av: Johan

Sv>> Hehe, Blåbärsstigen såg för brant ut för mig :P haha ;)

Nedå, men den såg iaf smal ut. Jag behövde lite mer utrymme :P

2009-01-13 @ 16:26:26
URL: http://hamelius.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0