SNÖ!!!

Hurray, jag vaknade upp nyss och spanade in mobilen...Vi börjar inte skolan förrän på måndag, och pricken över i:et är att det har kommit förjävligt mycket snö under natten, iiiiiwh. Jag blir helt till mig! Så jag slängde på mig mina termobyxor och öronmuffar för att kunna njuta av snön...Då ser jag att folket ute vandrar i vad som snart kommer bli slask så jag skippar det för stunden, att åka pulka altså....

Jag vet inte vad som är bäst..Skärtis, hederlig pulka, snowracer eller tefat, Jag har haft alla dessa i mina dar och har njutit lika mycket av dessa. Med stjärtis går det extremt fort ifall man bara föjer sig bakåt lite och drar ner byxorna, Med pulkan kan man väja undan när de andra små barnen välter i backen när man kommer men en hejdundrande fart bakom, snowracer finner jag bara ett ord, vilken goding! Sist men inte minst, tefatet, när jag var ca 14år hade jag ett rött tefat som jag och en vän åkta på en massa i en park bredvid där jag bodde förr. Det var huur kul som helst, vi försökte se vem som kunde stå upp längst, åka baklänges, göra kullerbytta på den och så låtsades vi att vi var budda....
DoughT


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0