Slut som artist!

Hi my name is Bob and I work at my job, I make 40 some dollars a day.. Haha nerå, skön låt ändå, har vart på endel när jag kämpat under dagen. Justin Timerlake, Losing my way. Gammal jag vet men jag gillar början och gosspel grejen.

Jag är nu alla fall hemma nu, och jag är så slut som en människa kan bli tror jag. Kunde ej ens titta rakt på vägen hem. har kämpat från 12 till 20 idag, men fått en hel del gjort. Nu är det bara fondväggen kvar.. Tapetsering är ju ej riktigt min grej så får ju se hur det går.

Tyvärr så har jag massor massor med läxor denna veckan så får väl se till att klara av lite av de medans jag kollar på Trollkarlens Hemligheter. Så ful e han kommentatorn, för att inte tala om "trollkarlen" sen då. Jag försökte förövrigt lyssna på "Hemsöborna" medans jag målade oxå, vi ska läsa den i svenskan, men det gick ju rent åt helvete om man uttrycker det så. Jag har lyssnat på mer än halva boken, men lyssnat å fattat i kanske 1.5 minuter sammanlagt ! Suck...

Gonatt på er!

DOUGH D.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0