Skuula

Sitter här @ schillerska i bibblan å kikar mig över axeln var tionde sekund för att se om bibblotekoriern ska komma å skälla på mig för jag göra "icke skolarbetes grejer".. Får hoppas på det bästa !

Tidig morgon idag, upp med tuppen eftsrom jag började åtta, som tur är torsdager den andra dagen jag göra de, sedan är det allt från 10 till 13, såånt gillar vi ! Hade egentligen tänkt åka hem nu på hålisen men hade bara hunnit vara hemma i en halvtimme typ, sånt pallar man ju ej.

Snart ska anna å jag på intervju oxå, sött var de de mailade å frågade om de skulle beställa lunch till oss med.. jag tackade snällt nej, hatar sånna situationer lixom, ska vi betala, ska vi erbjuda oss, tänk om de var svindyrt... OSV :P

Ikväll ska jag å jobba för första gången på typ en månad, ska bli skoj har saknat buwsungen lite ^^

Ha en bra dag todos !

DOUGH D.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0