poppisar med smor

Den senaste halvtimman var det jag som stod for underhallningen i min familj. Jag hade tagit ner mitt playstation2 for att spela mitt favvospel crash, jag tog mig egenom nagra banor pa mitt senaste crash, Dr. Gortex eller nagot skulle jag tro.. Min familj har skrattat nar jag dott och appladerat nar jag klarat mig undan fiskar och Nitrolador och jag har varit ursinnig! Jag har under dagen skrivit klart min recension sa nu kan har jag all tid i varlden for min man nar han kommer hem.

Nu har vi satt pa Nationel treasure som vi fatt fran lovefilm, sa jag sitter har jag smatittar och kladdar ner tangentbortet med mina smoriga fingrar..
DoughT

Kommentarer
Postat av: juliasbullar

hahah, så jävla söta är ni i eran familj :d

när du skriver å berättar alltså (A)

2009-01-25 @ 20:13:15
URL: http://juliasbullar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0