Lyckad Pizza !



Har jobbat större delen av dagen och verkligen pressat mig för att inte äta nått så jag ej skulle vara hungrig  till min pizza som jag var så sugen på.. Å vad får man för de? jo nämligen detta, en botten å massa fyllning i hörnet.?! TIPS: bär aldrig pizzan i påsen de ger dig !

Men men, annars så har dagen å gårdagen vart toppen. Har ej hunnit med vår lilla blogg men som tur var ser jag nu att min kära vän Dough har varit duktigare !
Får väl skylla på min kära pojke som diistraherade mig hela dagen igår, å jobbet idag då.
Var myws till tusen igår, pojken öppna dörren i kalsongerna, sånt gillar vi ! ;P Vi lagade lite mat å for ner till kungelf, as always, för att kirra lite godis på Hemmakväll. Skulle hyra en film oxå men som vanligt blev det ej av eftersom vi ej kunde komma överresn om vilken vi skulle se.. De blev lite allt möjligt istället, Vänner, Eyes Wide Shut , plus nån ny serie på MTV om en player som ej ska ha sex på 50 dagar, interssant ! Efterlängtat måste jag säga, mysa med mannen alltså !

Nu ska jag äntligen ta tag i packandet av mitt lilla rum.. Har allt kvar och vi flyttar på onsdag. men ska ej klaga, gillar att packa å så.. nej just de, det var ju den där jääävla Strindbergboken som skulle bli klar oxå....
Just de ja, kommer med lite goda nyheter för första gången på länge ! Vår lägenhet är såld ! haha till en snubbe med sex lägenheter å hus i Dubai och London, sånt gillar vi !

Nej nu måste jag skynda på med mina sysslor, för snart kommer pojken för vi ska se trollkarlsgrejen sen. Kan vara sista gången han sover här i denna lägenheten, sorgligt :/

Adios, DOUGH D.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0