För att reda ut saker och ting...

Jag har förstått att det är många som inte riktigt förstått vem som är vem av mig och Dough, vilket är förståligt.. Som jag har skrivit innan kallar vi ju varandra bara Dough, ingen bokstav efter. Men här fick vi ju lägga på en bokstav så man skulle kunna skilja oss åt. Jag, Fredrika fick D som i Dahlström och Victoria fick T som i Turunen, våra efternamn alltså. Hoppas det gjorde saken lite tydligare?!

DOUGH D.


Dough T och Dough D aka. Victoria och Fredrika

Kommentarer
Postat av: Jennie

Haha, gjorde det tydligare för mig iallafall! :)

Och angående mitt inlägg, så har jag alltid drömt om att adoptera. Detta var något jag gjorde klart för familj, släkt och vänner redan i 2årsåldern. :)

2009-01-19 @ 21:26:43
URL: http://henderson.blogg.se/
Postat av: Jennie

Ja, det är precis vad jag ska göra!

2009-01-21 @ 21:32:28
URL: http://henderson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0