Dubbelliv

Could I call you later? I'm at work...
Sa sa mannen ett sate bakom mig nar han svarade i sin mobiltelefon pa bussen. Vadda at work? Han var juuu uppenbarligen pa vag nanstans eller? Inte at work.. Mina tankar for ivaag och jag borjade fundera over att just denna man kanske lever ett  dubbelliv!? Han kanske hade arvt en formogenhet av sin bortgangna far och nu slapp jobba, istallet lever han med tva olika fruar och har 3 barn med varje fru, till den ena frun sager han att han jobbar natt pa sibylla och till den andre att han ar saprvagnschauffor..Blondinbella tjatar ju alltid om ditt dubbelliv sa varfor skulle inte denna man kunna leva det ocksa?  Mannen namnade ocksa att han skulle ringa tillbaka om en timma, for da hade han slutat jobba for dagen. Jag tror att han hade tankt hinna med en snabbis med fru nr 2, sen "sluta jobbet". Vad tror ni?
DoughT

Kommentarer
Postat av: michaela

haha jag tror som du. en snabbis med fru nr 2. för övrigt så haru en heelt klart läsvärd blogg! thumbs up.

2009-01-17 @ 19:00:53
URL: http://muchalolen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0