Carolina Gynning

Skjut mig. Fodelsedags smset blev lite far kansligt for mig och det slutade med att jag storgrinade for jag verkligen ville vara med pa hans dag men det skulle inte ga eftersom jag skulle ha korkortsteori idag, forsta lektionen ocksa. Jag trodde inte att det kunde bli mycket varre an sa, men det kunde det tydligen... Nar jag kom till skolan kl 8 efter att fatt utbrott pa bade mamma och pappa for att jag inte kunde hitta min troja nagonstans och pga. det nastan missat bussen sa upptacker jag att lektionen ar installd!! Om jag bara hade kollat pa den forbannade tvn igar sa hade jag vart med min man nu och atit tarta.

Men nog om det, jag blir bara sa irriterad! Igar borjade jag pa Ego girl och den levde verkligen upp till mina forvantningar. Sa jag ska ta mig en kopp te, ta ner mitt tacke och lagga mig i soffan och fortsatta lasa den. Det ar sa himla spannande att lasa om alla hennes aventyr, modellande osv. man far en helt annan bild av henne nar man laser den..Ni som inte har boken kan ju alltid lasa lite av hennes blogg ifall ni ar intresserade.
DoughT

Kommentarer
Postat av: Dress Like a Princess

Gynning är bäst & så jävla snygg :)

Finfin header du har

2009-01-16 @ 09:01:17
URL: http://dresslikeaprincess.blogg.se/
Postat av: emelie

God morgon =) hur mås det idag ?

2009-01-16 @ 09:09:25
URL: http://loneley.blogg.se/
Postat av: Mia

Den boken är faktiskt bra :)

2009-01-16 @ 09:48:02
URL: http://mialindberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0