Min kväll i bilder


Vår nyinhandlade köksö,...


...och kvällens smarriga kvällsmat. Första tacokvällen i nya lägenheten.. Måste avslöja att vi/jag oxå kollade på melodifestivalen samtidigt... Det var länge sen jag gjorde.. Inget att hänga i julgranen ändå.


Har även hunnit med att skruva ihop mitt nya bord och handlat godis..


Och satt upp min nya tavla.. Var besviken på utbudet de hade av fina svartvita till så stora ramar som jag har.. så det blev bara en.


Som jag misstänkte köpte jag en sak utanför listan på Ikea.. Men den va ju sååå söt och såååå len ! Den verkligen bad mig om att jag skulle ta med den hem, å sånt kan man ju inte säga nej till !

Nu ska jag ta och kolla på The Curious Case of Benjamin Buttons och äta mitt godis !

DOUGH D.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0