Ikealördag

Godmorgon världen, vilken underbar dag ! haha nerå, palla jimmy jansson :S

Sitter här på min prins säng och väntar på att mamma ska komma och hämta upp mig. Vi ska ju som sagt till Ikea idag, vilket alltid är lika spännande och cash-money krävande.. Blir alltid att jag handlar massa mer än jag hade tänkt från början. Därför har jag idag bestämt att jag absolut BARA får köpa ett soffbord, matta och svartvita planscher till mina stora ramar hemma.. Kanske nått stort ljus oxå. Men inte mer ! hoppas jag klarar att hålla det.. Annars brukar jag alltid vara bra på att kompromissa med mig själv och ta de lite billigare grejerna så jag kan köpa mer istället..
Älskar när man kommer hem från Ikea oxå och ska börja och skruva ihop allt, det är ju nästan det bästa.

Ska även passa på att svänga förbi NETONNET lagershoppen och hämta min extrerna hårddisk.. Den jäveln pajjade ju bara så där så alla mina grejer på cirkus 200 gig försvann.. Okej att jag tappade den i golvet men sånt borde de väl hålla för? ska tillfället i akt och skälla lite på dom oxå för allt extra arbete jag kommer behöva lägga ner för att ladda ner allt igen. suck på det..  Men den dagen den sorgen, nu kommer mamma snart och jag måste ju hinna läsa lite bloggar innnan oxå :P

DOUGH D.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0