Dagen efter godis

Är det bara jag eller är inte godiset från lördagen ALLTID godare på söndagen, hellst morgonen eller eftermiddagen, inte lika på kvällen?!

Det var alla fall en väldigt lyckad kväll igår, med lite taco, mumsiga pojkar i EMD  ^^ och massa godis, GH och lite The City as usuall när Dough kommer hit :P

Kom nyss hem från "jobbet", så fult att säga så men vad dan ska jag säga? barnpassningen? :S fult.. det var alla fall segt som tusan för jag var bara trött.. men nu ska jag ta och slänga i mig lite smarrig lax för sen får jag besök för..  domdomdom - det vankas GH turnering !

kan avsluta med att berätta nått som jag vet inte intresserart nån utom mig själv men nu har problemet med mellanslagsknappen hoppat upp till "v":et... varända gång jag har skrivit nåt med v i detta inlägget har jag fått gå tillbaka och toktrycka på knappen för att få nått i gensvar...

ha en tråkig chillsöndag folket !

DOUGH D.  

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0