Updat.

Ojoj, här är det ingen som skriver. Jag hatar bloggar som ej uppdaterar på evigheter men jag måste erkänna att jag inte har någon lust alls att blogga för det mesta. Men någongång då & då kan det väl vara kul och därför får man ju fortsätta..

Igår var det ju Betnér, Björn G, Özz mfl. som hade lite standup i Bästespännarparken så jag och min man mötte upp Fredrika och henns sällskap och det var inte lätt att hitta dom kan jag säga! Jag som knappt är en meter hade något svårt att se när hon vinkade men då kom mannen till undersättning. Vi hade inte alls bra platser men man kunde höra efter ett tag, vissa bjöd på mängder med skratt, speciellt Özz som var min favvo! När jag kollade på Sthlm live satt jag alltid och väntade på just honom, haha. Jag har tyvärr inga bilder att bjuda på för jag hade ej med mig kameran men dough kanske hade det.

Idag har jag bara chillat, jag vaknade precis när jag kände för det och åkte sedan iväg för att äta lunch och då passade vi på att ta en tripp till IKEA. Jag kom hem med ett överkast, vitt (ett likadant som jag har i grönt) och en påse IKEA-chips som jag för övrigt ska äta upp nu innan min sovkamrat kommer. Jaa, annars har jag jobbat idag också, flickorna repeterade melodifestivalen och sålde biljetter till deras uppvisning för 1:- men det blev ingen uppvisning tillslut så vi kollade på "fyra födelsedagar och ett fiasko" och åt pops. DoughT

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0