Sugen


Nu när hösten snart är här så kommer väl var och varannan färga håret brunt. Jag är sjukt sugen på det, verkligen helt sjukt mycket! Jag tror jag sa att jag skulle hålla mig till hårfärgen jag har nu eftersom det bara är slingor men nu har topparna blivit blonda och så ser det bara lustigt ut och inte alls så som jag vill ha det. Så om jag endå ska färga/ slinga håret så kan jag göra det brunt tänker jag. För det mesta brukar jag falla för hårfärger som ser snygga ut på andra men då går det bara helt fel för det passar oftast inte mig, som efter jag hade varit i Thailand såg jag en bild på Cameron Diaz (en liknande bild som ovan) där hon var på omslaget av Maire Clair och jag färgade det så mörkt men jag trivdes inte alls med det. Så jag tänkte att en hårfärg som den längst till höger skulle vara snygg. Sedan är det ett stort plus att jag oftast tycker att man passar bättre i smink när man är mörkhårig eftersom det inte ser så "hårt ut" iaf om man har mörka skuggor. Vilket tjat, kanske bortförklaringar för jag alltid velar fram och tillbaka!? DoughT

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0