Nej hon är min klump ! :/

I veckan blir det ej mkt mer tid för mig med myseklumpen Ines för hennes moster är på besök och jag har fått instruktioner att låta ines vara med henne så kan jag göra lite annat, aka stryka och städa, under tiden. Grejen är bara den att hon ej är van vid och gillar ej sin moster så mkt.. Hon gråter hela tiden med henne och mostern är nervös och vet ej vad hon ska göra typ.. Stackarn vill ju bara ta henne ifrån henne men så kan man ju ej hålla på tyvärr. Får väl bryta in när det verkligen blir kritiskt, ungen har ju vants sig vid mig nu. Hon spenderar ju mer tid med mig än med sin egen pappa på vardagarna så det är ju ej så underligt. Men med tiden vänjer hon sig väl vid mostern oxå, hon ska ju vara här hela veckan. Och stryka tycker jag ju om så, har lärt mig att göra fina pressveck nu oxå ! ^^

DOUGH D.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0