Myskväll ^^

Har just tagit mig en varm dusch, och det satt inte fel för min rygg har av nån anledning låst sig i svanken så jag ej kan vrida eller böja den åt nått håll... Kan bli så ibland men fråga mig ej varför.
 Vid sextiden spelade jag och elena padel, vi har blivit riktigt ruktiga nu, kan fånga bollen mer än fem ggr alla fall :P Skoj är det oxå! Nu har jag gjort mig förtjänt av en riktigt god dipp och chips, två olika chipssmaker har jag köpt till och med eftersom påsarna är så små här. Grädden på moset är att jag äntligen ska kolla på Män som hatar kvinnor, jag måste vara den ända svensken som ej sett den här. Nästan alla spanjorer har ju sett den med eftersom den går här, dubbad då så klart men :P

Hasta mañana !

DOUGH D.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0