Iron steam, iron steam

Idag har jag spenderat största delen av arbetsadeg strykandes, medan jag lyssnade på Harry Potter and the Deathly Hollows (?), sånt tycker vi om, aschill.. Hann stryka runt 20 plagg och då menar jag ej lätta små handdukar utan mest skjortor och så, skoj ! Gillar att lägga lite extra energi på vikningen oxå, blir så fint :D haha, tänkte därför dela med mig av det, stolt är jag.. Skulle aldrig göra såhär med mina egna kläder dock.. tvättar bara, viker ihop lite lätt i luften och slänger in i garderoben.

DOUGH D. 

Nice and straight ^^

Kommentarer
Postat av: Mor Lisa

Hej min duktiga spanska piga! Nu vet vi; du har genom bilder och text avslöjat allt -det blir fint resultat & du ycker det är roligt...bra att veta tills du kommer hem!!



Puss Puss

2009-08-28 @ 18:44:54
Postat av: fredrika

som sagt.. skulle aldrig göra det med mina egna kläder eller om jag inte fick betalt för det ;)

2009-08-28 @ 18:48:09
URL: http://doughs.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0