Finally!

Jag har äntligen fått ta på mig min mysetröja från havets grand prix, så skön är den och jag har längtat efter kallare temperaturer så jag kan få mysa med lite mer kläder !
Kom nyss hem och har duschat, Elena och jag spelade padel idag igen, denna gången lite mer profisionellt - vi räknade riktiga poäng som i tennis som jag egentligen ej förstår mig på men, istället för som förra gången då vi körde till trettio och räknade varje boll som ett poäng :P
Vi har oxå anmält oss till två kurser, nämligen design och syning, om man säger så, och cirkeldans, man typ håller varandra i händerna och gör massa roliga saker och mönster om jag ej minns fel. Kruxet är bara att man bara får anmäla sig till två kurser var för så många vill vara med på allt, och sen lottar de om man kommer med eller ej !! har aldrig haft tur med sånt, lovar att bara en av oss kommer komma med !

Det var en till tjej här för lägenheten idag, men alla tre som har kollat har varit 26 år och väldigt mogna typ, den sista hade tilloch med rynkor. Jag vill ju ha nån som är roliga att vara med ! Men vi ska annonsera lite nu tror jag och i september börjar ju skolorna igen och så söker massa lägenhet tydligen..

NU - kvällsmat !

DOUGH D.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0