Energized

Ja nu har jag äntligen fått i mig lite mat i magen. Det är nämligen så att Greman flyttade ut idag och kännde ej att han behövde städa nått nu heller, som han ej verkar ha gjort på hela tiden han har bott här. När jag kom hem hade Javi och Irene städat hela hans rum, blev riktigt bra de möblerade om lite oxå så jag är nästan lite sugen på att byta men :P Efter det var det bara för oss att börja med köket, kylen till och börja med där han hade lämnat allt från mögliga persikor till möglig ost. När vi väl hade börjat tog vi hela köket och det tog närmare tre timmar för oss båda. Vi skrubbade allt som gick att skrubba skulle man kunna säga. Efter det passade jag på att åter igen skrubba rent hela badrummet, trotts att det ej var länge sen sedan sist. Jag ska ju trotts allt ha de för mig själv nu tills vi hittar nån ny och massa manshår vill jag då ej beblanda mig med.
Efter det var jag som man kan se nedanför slut som aldrig förr, magen kurrade och svetten rann. Passande nog tog oxå flingorna slut igår så för första gången hade jag ej nån mat jag var sugen på. Utanför haglade det / spöregnade så jag hoppade på bussen istället för att gå tio min i regnet till affären och köpte mig en massa godsaker. En hel melon, kvällsmat bestående av minitomater och min favvo färskost - Burgos och skorpor. Nu ska jag hämta min dipp och chipsen som oxå fick följa med hem och kolla på kvällens Entourage, mums !

DOUGH D.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0