Solen skiner och livet leker

Kom precis in från balkongen där jag har suttit och riktigt steekt mig medan jag läste nyaste Veckorevyn.. Fick pyttepyttelite färg på kinderna men lite mer på magen men så är det ju alltid för mig. Mitt anikte är vitt hur länge jag än har vart utomlands och magen är alltid det som är brunast. Slutade rellativt tidigt idag efter att ha kollat på Volver med spanskan. Vi var i nått datarum som jag aldrig vart inne i tidigare med typ 20 asfräscha Mac-datorer. Varför kan de ej ha sånna i rummen jag har tillgång till för?!
En annan sak som är förjävla bra med denna dagen är att jag äntligen köpt mig mina balbiljetter och det var på tiden.. Nu ska jag bara se till att ej tappa bort dem oxå...

Snart blir det träning, har ej bestämt mig för vad jag ska gå på, men Funk eller Afro är alternativen. Sen blir det till att plugga inför provet på fredag.
Förövrigt är jag nöjd för ingen har lyckats lura mig än idag ! :D

DOUGH D.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0