Home again

Kom just hem från stan, den andra gången idag. Var nämligen hemma en sväng förut för att hämta mera pengar och äta lite. Sen åkte jag tillbaka för jag hade nämligen funnit skor till balen ! har kollat i verkligen varenda affär nu. Hitta aldrig nått som skulle passa och om jag gjorde fanns ej min storlek. Men nu har jag då köpt ett par, de sista i min storlek. Tror nog att de ska passa till klänningen. Det som är lite segt är att jag ju aldrig mer kommer använda dem efter balen, de är inga vardagsskor direkt..
Har även köpt mig en mascara och deodorant.

Emma sms:ade för att tag den och frågade om jag var på att hitta på nått skoj och de säger man ju sällan nej till. Får se vad det blir om det blir nått alls, hoppas alla fall :D

DOUGH D.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0