Europaturné - Första riktiga maten

Nu är vi tillbaka på hotellet efter några timmar på stan. Vi har ej kollat så mkt i affärer utan mest promenerat runt och ätit förstås. Elena tvingade mig att äta "riktigt mat" idag, tydligen duger ej McDonalds och Subways som jag levt av hittills. Vi var båda sugna på pasta så vi letade upp en Italiensk restaurang. Inte den finsate som fanns kanske men första bästa, vi satt på uteserveringen och maten var helt okej. Trotts att min pasta carbonara inte såg ut som eller smakade som det brukar men ändå.

Nu har min stackars näsa börjat rinna oxå till råga på allt. Hade redan fullt upp med att hosta och få ont i halsen av det men det räckte tydligen ej...
Jag har säkert mer att berätta men just nu är huvdet för tungt av allt snor så jag kan ej komma på nått :P

DOUGH D.


Streetart, jag var hygglig och skänkte en slant eftersom jag tog massa bilder :P


Min pasta, utsikten från hotellet och receptionen



Kommentarer
Postat av: Mor Lisa

Du måste äta frukt o C-vitamin o vitlök minälskade, snoriga dotter! ;)

2009-09-09 @ 21:45:58
Postat av: emily

mysiga bilder :)



Haha nej du, det är inte enbart svarta skor även om det är några. Ligger gula, beiga, blå och rosa skor där med, hihi :)

2009-09-09 @ 21:50:05
URL: http://emslo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0