Min välförtjänta rast



Denna helgen blev ju tillslut en jädrans plugghelg men idag hade jag lite rast när jag hade lärt mig alla ord på kinesiska. ord, inte tecken! Min hjärna vägrar att lagra tecken, det är heelt omöjligt så jag har gått över att att plugga spanska som jag har prov i på måndag. Min lilla pause i pluggandet bestod av, köpande av en 112-skylt där pappa krävde att få tillbaka pengarna ifall dom någonsin skulle byta nummer, vi kollade på fiskar som var 80bast och levde i en damm (våra stenläggare brukar tydligen åka dit och brottas med dom..) och så målade jag en dalahäst på Hornbach. Det blev visst en lång pause, men den var jag värd!

Snart ska jag iväg till Emma och kolla på Melodifestivalen, jag är inte så säker på vem min favvo är men det beror väl på att jag inte är så insatt. Vi hörde små snuttar på radio förut, vissa lät bra men framförandet kommer säkert dra ner det hela. Hoppas att emma har köpt godis för snart kommer chipsen! Ha en trevlig kväll // DoughT

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0