SHREKTHETHIRD

Nu är jag hemma igen för min sjuke man skulle iväg en stund. Jag cyklad till bibblan och lånade hem två böcker, Gåtornas palats och Lätt byte. Gåtornas palats är ett säkert kort eftersom jag har gillat dom tidigare böckerna av Dan Brown men Lätt Byte kan vara en nitlott men jag hoppas inte på det. När jag var framme vid biblioteket som ligger typ 1,5km bort var jag helt slut! Men det är inte så konstigt för jag var inte fått upp pulsen på över ett halvår typ, haha. Men jag var så slut att jag inte orkade cykla hem och sedan gå till Niklas så jag cyklade dit direkt vilket jag nu i efterhand ångrar. Det var inte mitt flås som var problemet utan att jag inte hade mycket luft i däcken, helt pafft var det. Det blev ett svettigt besök och vi testade Shrek den tredje på X-box 360 som jag också lånade idag. DoughT

Kommentarer
Postat av: fredrika

meeh skojjar du !? jag läste ut den igår ju, gåtornas plats !! :O svibra verkligen, läste hela tiden på flygplatsen igår, ca 4 h ! :D

2009-07-28 @ 22:26:16
URL: http://doughs.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0