krig

Igår spenderade vi hela dagen ute hos niklas släktingar på Instön, vi badade, grillade och hade körsbärskrig, iaf jag och Adam. Det började med att han och sin syster spottade kärnor på varann och efter ett tag attackerade han mig med så det slutade med att han sprang runt i minst en halvtimma och jagade mig med både kottar, midsommarkransar och körsbärskärnor. Jag vet inte om jag ska känna mig smickrad men till slut tog han tag i sitt monopol och skulle kasta det med men då sa David, niklas syssling stopp, haha. Annars var gullpojken riktigt sööt. vad jag skulle komma fram till var att dom åt körsbären halv gula/röda så jag ska gå ut och plocka lite nu, fast i min trädgård :) DoughT

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0