Gårdagen

Igår var första dagen för bara oss flickor här eftersom Hans är i Kina. Vi åkte på en liten utflykt till en av elenas kompisar som jobbade på en jättefin och känd vinbodega. Den låg precis vid floden och hade jättefin utsikt. Fick även tvinga i mig lite vin oxå men det var vitt som tur var annars hade det aldrig funkat !
 På eftermiddagen gick vi lite på andra rean här, jag inhandlade några nya glas, underkläder och nya innetofflor som ej fäller. På kvällen hyrde vi film, Changeling med Angelina Jolie. Den var helt sjuk med tanke på att den var baserad på en sann historia. Den var verkligen hemsk som sagt men samtidigt väldigt bra.

Nu ska jag ta och steka mig en korv och koka lite pasta !

DOUGH D.


Vin vin vin massa vin. Det fanns typ fem gångar till, men man ser ej hur mkt det var för jag hade bara mobilen med mig :/

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0