Detta bör ni veta...

... för att förstå lite mer om min vistelse här:

1. Jag är alltså i Logroño, en stad med ca 150 tusen invånare som är huvudstad i regionen La Rioja. Den ligger ej vid havet så bada får man göra i pool om man har tur. Om man gillar att åka buss kan man göra det mycket här för det kostar 56 cent. Hela regionen lever i stort satt på vinproduktion och alla är jätteförvånade när jag säger att jag ej gillar vin alls. Elena har tagit det som uppgift att få mig att älska det tills jag åker hem ! haha deras vin går förövrigt att köpa från systembolagets beställningslista ! ^^ här en liten karta så ni vet var jag befinner mig :



Det andra ni bör veta är att här har man skor inne. Jag har därför köpt mig, eller mamma har rättare sagt, ett par billiga
espadrillos till mig som jag går med inne. Men de fäller så dant så jag har bestämt mig för att ej ha dem i mitt rum utan bara när jag ut från min dörr. Så här söta är dom, he...:
 


DOUGH D.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0