Skolskjuts

Just nu är det Ellen DeGeneres show på tv, min personliga favorit...
Men jag måste ta mig en liten powernap på 20min för att orka med min spanska lektion,skolskjutsen är fixad, Emma ringde och frågade om jag ville åka med henne eftersom hon har vägarna förbi, huhuhuuuuu. Det skulle vara extra kul ifall hon hade en egen liten rosa pimpad bil med glittrig rattmuff och en låda med barbies i baksätet, men medans jag väntar får vi ta en extrem pojkig bil till skolan, iof är den ju också pimpad med blommig panel, fräck taklucka osv men en rosa bil hade ju inte skadad? haha.

Förut var det ett såntdär program på 5:an som man kunde vinna 20.000kr om man ringde in och kunde lista ut vilket man kunde bilda av 9 bokstäver som fanns i en ruta. Jag fick det till legoknekt och herregud vad hon pressade mig att ringa ett samtal, hon sa att just jag skulle vinna pengarna om jag lyfte luren och ringde in...Men jag vann inte. Jag var tom. smart nog att vänta i sista sekund att ringa eftersom jag visste att tv-programet var slut 11.00, så jag ringde 10.56, men inte fasiken kom jag med, bättre lycka nästa gång DoughT!
DoughT

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0