Pjuh

Nu sitter jag ner för första gången på läänge idag. Har härjat runt som bara den å packat upp kartonger, ställt allt till rätta, vikt ihop kartonger.. You name it. Har dock hunnit med en sväng till 4Gott med systeryster. På vägen såg vi självklart råttan. Det är nästan så att jag inte blir livrädd längre, nästan normalt rädd nu bara ! Framsteg framsteg.
Nu ska jag unna mig min stora godispåse å en cola medan jag kollar på antingen Australia eller Bride Wars, har ej bestämt mig om jag är sugen på nåt deep eller skojit än, lär väl kanske bli båda två. Mannen min har nämligen "killkväll" ikväll med massa tv-spel, chips och bärs kan jag gissa :P manligt ! det unnar vi dem tycker jag !

Enjoy you nights folks !

DOUGH D.


Bride wars...


... eller Australia ? svårt val där

Kommentarer
Postat av: Charlene

I tre månader nu (:

2009-01-31 @ 22:07:54
URL: http://chaallaan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0