Martinshop @ Ullared

HAHA, jag vet inte ifall jag är heelt efter nu, men tydligen går det nån klashig melodi på radio som nynnar på att Martinshop har öppnat i Ullared nära Ge-kås! Herrgud...Vad ska detta leda till? Outlet där man kan köpa billiga dildos, porrfilmer och latexkläder? Det ska bli spännande att se hur det går för dom.. Jag och DoughD var inne på martinshop här i Göteborg en gång och dit går jag aldrig igen! När vi kom dit såg vi att de hade sånna bås som man kunde stoppa in mynt i och så kunde man sitta där och kolla på p-rulle dag in och dag ut, vi såg också en massa äckelgubbar som frågade efter latexkläder, så sprang vi snabbt ut!


På tal om ingenting, minns ni när man fick erbjudandet att blogga om linser och så skulle man som belöning få ett par utan styrka? Självklart gjorde jag det och nu har jag klickat hem ett par bruna linser som jag hoppas på ska ligga i brevlådan om några dagar, helt gratis var det väl inte heller utan 39kr gick kalaset på...
DoughT

Kommentarer
Postat av: juliasbullar

hahahah, jag läste om det i tidningen idag!!!

de hade premiär igår eller något va?



NU MÅSTE VI ÅKA TILL ULLARED FLICKOR!

2009-01-29 @ 20:02:34
URL: http://juliasbullar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0