idrottsgalan

Mitt huvud sprangs snart men jag kampar for fullt for att idrottsgalan ar pa tv nu. Familjen borjade kolla lite smatt och nar klockan narmande sig 21.00 och det var CSI pa tv, vilket vi alltid ser pa mandagarna. Men nej, vi skulle tydligen kolla pa idrottsgalan och nu ar det antligen slut! Visst, det var helt kalrt spannande att kolla vem som vann och Bjorn Gustafsson ^ Robet ar ju alltid nagot att hurra over. Jag masta erkanna att jag grat en skvatt da ett hederspris av nat slag gickt till en kille som hade vart med om en tagolycka om jag inte minns fel och hade numera inga ben och bara en arm. Han tavlingssimmade och hade ocksa vunnit nagra OS guld. Hela globen stallde sig upp och appladerade for fullt och da sprutade tararna pa mig!! Helt otroligt att killen kunde overleva men det var tack vare hans starka hjarta som inte slutade sla som gjorde att han levde an idag.

Nu ska doughT ga och lagga sig. Jag far stalla klockan pa halv 7 eftersom jag fortfarande inte har nan aning om kinesiskan kommer vara 08.00 imorgon bitti eftersom tanten vi pratade med inte skickade ett mejl till oss som hon lovade! grr

DoughT

Kommentarer
Postat av: Anonym

Jooo OC är gaaalet bra faktiskt... men lagom smådeppigt ibland

2009-01-19 @ 22:38:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0