Hemsökta hus & hemligstämplade tunnlar

iiwh, jag är helt till mig! Andreas, har just berättat och visat en massa massa läskiga grejer...Det började med att han läste i ett forum på flashback där en kille sa att han och en kompis brukade besöka övergivna hus/tunnlar osv, han berättade om att de hade gått långt in i skogen i orten där de bodde och hittade ett övergivet hus som varit obebodd sedan mitten av 1900talet. När de kom till entrén var dörren förseglad med en pinne så att ingen eller ingenting skulle komma ut ur huset och när killarna öppnar dörren och undersöker huset hittar de 13stycken kistor i olika storlekar ligga uppradade i ett av rummen. Eftersom ingen av killarna hade med sig en kamera trodde inte andreas eller någon annan på historien, men de återvände och tog med sig bildbevis...

Sen var det flera som hade skrivit i liknande forum att de hade vait nere i övergivna tunnlar runt om i Göteborg, det finns tex. en tunnel som går precis under Älvsborgsbron där lastbilar kan köra, en tunnel mellan Östra sjukhuset och Sahlgrenska, en massa tunnlar under Chalmers som går till platser lite här och där och vid angeredsbron är det en dörr rakt in i berget som leder till en hiss som försvinner i ett svart hål rakt ner i marken...

Jag ÄLSKAR allt som är lite kusligt och jag blir som sagt helt till mig....Är det mågon som vet nån bra hemsida eller forum där folk skriver om sånt så får ni gärna säga till. Mer bilder finns att ladda ner här, lösen är klitoris, haha!
DoughT





Kommentarer
Postat av: The Hills Gossip

Hej! Nej jag tror hon har fixat brösten. Hon har inte sagt något i en intervju eller så men strax innan hon påbörjade inspelningen av Into the Blue 2 så hade hon märkbart större bröst. Kan försöka hitta en för och efterbild om du vill?

2009-01-11 @ 15:00:37
URL: http://gossipla.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0