hemma en svang

Nu sitter jag har o mumsar pa min andra pannkaka for dagen. Pa finns det bade Nutella & gradde, mums! Jag har ocksa gatt en svang pa stan da jag kolla efter en fodelsedagspresent till min man som fyller 21imorgon. 21AR LIXOM!? herrejavlar, det har inte gatt upp for mig att man snart ska maste bete sig som vuxen, snart ar det min tur, hur sjutton ska jag klara mig alldeles sjalv? Tur att jag har min man som vet hur det hela gar till.  Ordna bankpapper, ta lan och betala tillbaka, kopa bil, diska & stada mitt rum sjalv. Jag kommer avlida. 21ar ska det iaf bli for hans del och jag har en present kvar att kopa, jag ar ute efter en speciell box men tror jag gjorde misstaget att inte bestalla hem den fran ginza da jag inte kan hitta den i nan affar.. Tur att vi ska ses pa lordag for da har jag lite mer tid pa mig att finna denna present.

Snart mast jag ta bussen till skolan, orkar verkligen inte! Jag och DoughD har fatt en ny kinesiskalarare som gor prov till varje lektion, uuuuuah.
DoughT

Kommentarer
Postat av: Jennie

Pawel är från Polen, så vet att han pratar engelska under lektionerna. Men särskillt mörk vill jag nog inte säga att han är. Lite galen möjligtvis.. ;D

2009-01-15 @ 17:08:15
URL: http://henderson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0