Fodral by Monki

Jag har traskat runt pa stan i ett tag och nu ar jag hemma. Jag skulle egentligen bara byta skarpet som Niklas fick i present till en storre stl men det var tydligen slut sa det fick bli ett annat lite storre och det var fortfarande snyggt aven fast det inte blev samma modell. Jag vill inte saga att min man ar fet eller nat eftersom jag bytte till en stl storre, jag hade tydligen inte tankt pa att pojkar faktist har skarpet runt stjarten sa det far ju ta o bli lite storre da. jaja, nu ar det fixat iaf!

Sen inhandlade jag en present till Sofia som fyllde 19ar forra veckan och som vi ska fira nu pa lordag, middag plus utgang skulle jag tro att det blir. Sen kunde jag inte motsta ett skimrande svart fodral fran monki sa det fick folja med hem denna dag.. Det ar fortfarande krangel med bilder fran min sida, jag som tog kort pa mitt stackars trasiga majskolvshandtag som jag sa garna ville visa! hahaha

DoughT

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0