Bloggar

Här kommer en lista på alla bloggar jag läser mer eller mindre regelbundet, i den ordningen jag oftast läser den, vilket oxå betyder den ordningen de ligger på mina favoriter !

Blondinbella , lite pinsamt men ändå sant...
Juliasbullar , min kära bandomsvän Julia
Kenza , alla vet väl vem flickan är, å vem läser inte är min fråga?
DOLLYblond , min bloggdrog hehe.. nerå men verkar vara en chill tjej, Doughs och min "förebild" haha
The Hills Gossip , ett måste - massa skvaller om bästa serien ever och dess karktärer
Emily , en typ 21 årig mamma till värdens sötaste unge som hon  tar massa bilder på, båda jobbar typ som modeller
Rosa och Fluffigt , Lina i våran klass blogg, hon skriver väldigt underhållande måste jag säga !
Anna Cornelia , flicka med lite problem med maten, annars verkar hon söt å så :P
Lauren Conrad , Blogg med gossip om Lauren från The Hills:P
Tjuvlyssnat , här kan man hitta en hel del skojjiga och konstiga saker som folk har hört när de tjuvlyssnat på folk
Jennie , en vän till en vän till en vän typ :P bra blogg dock !
Storstadspojken , blondinbellas pojkvän. Skriver mest om hajar å bella så läser den inte så ofta...
Natacha Peyre , inte nån favorit direkt men funkar när man ej har nått annat för sig :P
van Semyan , nån kille som har jävligt mkt att säga. Läser mest för att han stör mig så mkt, plus att han är lite snygg ^^
Angelica , en tjej från Göteborg som har en unge fast hon är i min ålder typ, gillar sånt ! 
Silverfisken , detta var den första bloggen jag läste. Han skrev krönikor i Vecko Revyn innan och tyckte han skrev så sjukt bra ! han kommer från Göteborg men bor nu i Australien. Läser den ej längre så mkt, men älskade den förr !

Japp där har vi hela listan med alla bloggar förutom en, som jag ej ville skriva med :P
Jag vill tacka alla bloggare ovan för de var dem som fick mig att vilja starta denna emenenta blogg !! haha nerå, men de e väll så egentligen antar jag :P

DOUGH D.

P.S. Nu får ju ju hoppas att Dough ser detta som en uppmaning att göra detsamma kanske ;) D.S

Kommentarer
Postat av: Cristin

Hejhej! besök gärna min blogg och prenumerera på bloglovin.com om du har det - vill du att jag ska prenumerera på din så skriv till mig och säg att du lagt till mig så lägger jag till dig efter det! :) alltid modetips och annat kul… sexigaste bikinis och snyggaste väskorna/kläderna! Hoppas du gillar den!

Ha det super bra!

ccristin.blogg.se

2009-01-26 @ 17:50:25
URL: http://ccristin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0